Модельный ряд SsangYong

Отзыв о SsangYong Kyron 2008 года


Автомобиль: SsangYong Kyron 2008 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , двигатель - 2.0 turbo дизель
Автор: Юрій (Украина, Тернополь)   06.11.2013
НадежностьОценка: 3
КомфортОценка: 2
ХодоваяОценка: 1
Внешний видОценка: 4
Общая оценка2.0

Вибирав між Хюндай Туксон та Ссанг Йонгом Кайроном, так як хотів повнопривідний, дизельний і, відносно, недорогий позашляховик. Вибір пав на Ссанг Йонг Кайрон, оскільки більше привабив цікавішим дизайном (як інтер'єр, так і екстер'єр по всім параметрам випереджав морально застарілий дизайн Туксона) і рідством з моторами та коробкою передач від Мерседеса. В загальному автомобіль не поганий, але тільки не для наших доріг (в принципі, як і кожен автомобіль...), і справа не в тому, що в ньому погана прохідність, навпаки він пре як танк по великих кучугурах снігу і по сільській заболоченій місцевості, але як тільки виїжджає на тверду поверхню (асфальт), то таке відчуття ніби ти не на добротному корейському кроссовері їдеш, а на якійсь підводі власного виробництва. В авто дуже жорстка підвіска на якій відчуваєш кожен каміньчик і ямку на дорозі, що забирає весь комфорт від пересування. Особисто в мене взагалі склалося враження, що найбільш істотна проблема цього авто криється саме у підвісці. Сам позбувся даного автомобіля тільки через те, що під час пересуванні по трасі в мене злетіла права шарова, що майже призвело до трагічних наслідків (на щастя, на дорозі було мало автомобілів і я рухався з невеликою швидкістю). Після того як я поміняв праву шарову, а також правий передній диск та, відповідно, праву передню шину (а вони коштують ой як не дешево!!!), які були буквально порізані шаровою через два тижні в мене злітає ліва шарова і весь процес купівлі і заміни дорогих запчастин почався заново. Після цих інцидентів я зрозумів, що утримання цього недорогого корейського кроссовера надто дороге в плані фінансовому і тим паче в плані здоров'я і життя свого і оточуючих. На рахунок мотора і коробки, то нічого поганого сказати не можу, хоча він (мотор) і не дуже тяговитий, що можна сподіватися від 2-х літрового дизеля, який тягне на собі важкий кузов кроссовера з повним приводом, але доволі економічний. Те ж саме можна сказати і про коробку передач, яка теж не призначена для спортивних авто. На рахунок розхідних матереіалів, то на цей автомобіль вони коштують на рівні Мерседесу, хоча насправді це всього на всього корейський Ссанг Йонг. Авто не любить різких натисків на педаль акселератора і тим більше до "упора", оскільки після цього може висвітлитись датчик накалу і авто моментально скидає потужність, хоча цей дефект усувається при повторному перезапуску двигуна, але він доволі небезпечний при обгонах. Можуть виникнути проблеми з турбіною.

Плюсы автомобиля: Ціна автомобіля, розхід палива, дизайн (хоча це як для кого...)...

Минусы автомобиля: Їх надто багато для того, щоб спокушатися на придбання даного авто!!!

Совет покупателю: Якщо Ви давно мрієте про кроссовер і звернули свою увагу на Ssang Yong Kyron, то подумайте тричі перед тим, як робити остаточний висновок, адже підтриманий японець (наприклад Toyota) може принести Вам більше задоволення і менше затрат при експлуатації!!! Удачі всім на дорогах!!!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Scream  

1.Поставь амортизаторы Koni, пружины Dobinson и забудь о проблеме с подвеской. 2. По поводу шаровых Вы сами провтыкали, нужно чаще на развал-схождения ездить и на нормальные ТО, да перед "слетом" шаровая явно показывала признаки смерти, явно било в руль и была вибрация....

+4-1ОТВЕТИТЬ  
dftt  

А я вот тоже сейчас в выборе. Цапанул на парковке Епицентра водилу кайрона. Говорит на своем дизеле 170 тысяч прошел и все тип топ.

+2ОТВЕТИТЬ  
Володимир Іванченко  

машина супер, немножко жестковата зато очень надёжная, всётаки рамная. купил жене возить детей в целях безопасности. по ремонту вопросов нет.двигатель мерседес

+3ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв SsangYong Kyron: Без страха, лишь с упреком
Без страха, лишь с упреком

Именно такой «Кайрон», в комплектации «Комфорт» теоретически мы считали оптимальным. Потому что исключительно в этой версии можно получить задний самоблокирующийся дифференциал LSD, который позволяет более уверенно чувствовать себя за рулем на скользком покрытии. 700-километровый пробег по дорогам и бездорожью Среднего Урала теорию только подтвердил.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у SsangYong

SsangYong Kyron 2013 SsangYong Kyron 9.000$ 2013 97.000 км
SsangYong Kyron 2013 SsangYong Kyron 9.000$ 2013 97.000 км
SsangYong Korando 2011 SsangYong Korando 7.600$ 2011 241.000 км
SsangYong Kyron 2013 SsangYong Kyron 9.000$ 2013 97.000 км
смотреть все
объявления